5. mars 2010

Snart frisk?

Da var jeg iallfall hjemme igjen fra Trondheim, eller va igrunn hjemme på søndagskvelden da men har vert innmari syk så har ikke hatt energi til å vert her inne å gjort noe mer! Våknet opp torsdagen når vi skulle reise og følte meg dårlig (typpisk det når jeg skal noe) tett nese, hostet bare dårlig rett og slett! Var sånn hele helgen, har igrunn ikke begynt å komt meg noe særlig før i dag :( Men hadde det veldig kjekt i Trondheim fordiom da :D

Fikk reist på Ikea på fredagen å kjøpte meg seng :) Eller til meg var den ikke da, men til lille nurket :) Ble den senga som det er bilde av på forrige post :) Ble veldig fornøyd me den må jeg si :) Så ble det jo litt anna små dill da men faktisk ikke så mye som jeg hadde trodd, men det var jo også pga av plassmangel da, skulle jeg ha handla mer måtte jeg gått hjem :P Hehe =)

Fredagskvelden fikk jeg også besøkt en venninde som har flyttet til Trondheim, kjøpt seg leilighet der, og den ligger RETT nedenfor mormor, noe som var veldig snertent :) Var veldig kjekt å se henne igjen :D

Lørdagen var det selskap =) Var ikke i form da, og kunne ikke spise så mye av maten (var selfølgelig røykalaks, roastbiff osv, som jeg ikke kan spise) meen der var noen få andre ting da som jeg må si var veldig gode, åså spiste jeg masser av kaker etterpå så det gikk helt fint :D Var vel hjemme med tante i 1 tiden på natta så da var jeg ganske utslitt, så var godt å få sove litt :)

Søndagen var det å vende nasen hjem, var egentli godt å komme hjem med tanke på at jeg ikke har vert i form, så den uken som har verdt nå har jeg tilbringt tiden i sengen eller på sofaen! Eneste fornuftige jeg har gjort er å begynt å strikke på ett babysett :D Jakke, bukse, lue og sokker :D Kjempefint :D Er allerede ferdig med lua og er godt i gang på jakken :D

Nå er det helg igjen og jeg har fått huset for meg selv så nå skal jeg kose meg forran tven og bare slappe av. I morgen er det tapas kveld me ei fra jobben, det blir sikkert kjempekjekt :D Og søndagen skal jeg sta å hente vogn til lille nurket mitt :D Gleder meg :) :)
Gooooo helg alle sammen !!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar