24. februar 2010

Siste nytt :)

Etter å ha vert borte fra min bloggeverden alt for lenge tenkte jeg at jeg skulle skrive noen oppdateringer på hva som skjer!

Første store nytt er vel "Jeg skal bli mamma!" Hehe, veldig koselig om jeg må si det selv =) Gleder meg veldig til det :) Har termin 06.06.10 Så nå er jeg faktisk 25+6 i dag :)

I morgen reiser jeg til Trondheim :D "Jippi" :D Gleder meg veldig mye! Skal besøke min kjære mormor som fyllte 80 år på tirsdag :) Så da blir det en bursdagsfeiring på lørdag tenker jeg :) Å selfølgelig siden jeg er så sjeldent i Trondheim (og det blir sikkert en stund til neste gang) så må jo jeg innom Ikea :) Er ikke stor handling som skal foregå men skal ha meg:


Nemmlig, barneseng! Har sett litt på denne og synes den var veldig fin, men har ikke bestemt meg heelt enda for jeg vil jo helst se alle "live" der da før jeg bestemmer meg :) Regner det blir litt smådill shopping også, som det ALLTID blir når man reiser til Ikea :)



Ellers har jeg fått vite at en venninde av meg skal "ta over" min jobb :) Det vil si at hun skal vær vikar for meg i et år mens jeg er vekke i permisjon :) Var jo veldig koslig at noen jeg kjenner fikk jobben :) Må si jeg kommer til å savne å være vekke fra jobb MEGET! Meen kommer nåkk til å kose meg hjemme med lille nurket å heller reise masse på besøk til de :)
For mer innformasjon om min flotte arbeidsplass se: Viddals Gartneri :)

Har også ENDELI fått flyttet ut av min forferdelige leilighet som det var bare styr med, så deilig å endelig vær ute derifra, har fått levert fra meg nøkklene så nå må jeg bare huske på å reise ut en dag å skru ned postkassa mi (hehe, den glemte jeg selfølgelig) :)
Nå leter jeg etter ny leilighet, som skal sies IKKE er enkelt! Helt utrolig hva noen prøver å leie vekk! Men det ordner seg vel til slutt :) 

Men nå får jeg springe å se om det blir noe OL medalje til oss :) So long :)

2 kommentarer:

  1. Ka KJEKT (!!!) å sjå at du he blogg! :D
    Gler mj til fremtidige oppdateringa, om liv og barn, og ikkje minst bilde! ;)

    Vil gjærne være me dj på ikea om ej får lov til d :)

    SvarSlett
  2. Kjempe kjekt at du synes det :)
    Du skulle gjerne fått blitt med på ikea men såg selfølgelig ikke kommentaren din før nå :(

    SvarSlett