12. mars 2010

ENDELIG :)

Kan meddele den flotte nyhet om at jeg har fått tilbake depositumet på leiligheten som jeg flyttet ut av for snart en måned siden! Er bare utrolig gla for at jeg fikk inn pengene i dag, for det betyr at jeg slipper og purre mer OG at jeg slipper å ha kontakt med den forferdelige huseieren!!! :) Så i dag er skikkelig festdag :D Fikk også inn lønn (som var veldig forsinka) og fikk betalt den siste husleigen og årsavgiften på bilen :) Deilig å ha unnagjort de store regningene! :) Så nå skal jeg bake ferdig bløtkaken min åså skal jeg bake "verdens beste" jeg har nemmelig BURSDAG i morgen og blir 21 så det må jo feires med god middag og masse kake :) Alkoholbruken på min 21 års dag blir heller dårlig med siden jeg i morgen er 28+2 :D Tiden går fort gitt :D Deilig ^^,

2 kommentarer:

  1. Gåsh du e så voksen og skikkelig, Marianne! Beundra det virkelig ^^ Her driv ej å blogga om koppane ej kjøpte på Disney-butikken med mine lånte penga som egentlig tilhøre lånekassa, mens du he fått unda dei viktige store regningene med pengane du tjene av hardt arbeid! Kos dej kjempemasse i mårgå! Ej tek med mej bursdagsgave til dej i påska, ej ^^ Gleda mej kjempemasse til å tafse på magen din (;

    SvarSlett
  2. Hehe, janei det e trist ditta å bli voksen, kosta masse penga det gitt :P Hehe =) Skulle gjerne ha gått skole å gjort ferdig utdannelsen min ej :P Men får ta det igjen litt seinere :) Hehe, nyt det mens du kan for alle dissa regningane kjem før eller seinere uansett :P :) Skal kose mej masse i morga ja :D Gleda mej til du kjem heim i påska, skal bli så kjekt å sjå dej igjen :D:D

    SvarSlett